lørdag 16. juli 2011

Punked out with a Marie Antoinette twist


Jeg elsker dette bildet fra filmen Marie Antoinette av Sofia Coppola. Første gangen jeg så filmen var det bare "WTF? Nå ser jeg synes, jeg synes jeg så et par Converse i bakgrunnen..." *spole tilbake, sette på pause* "Wooooah! Sykt kult!"

For litt siden begynte favorittskoene mine å gå i stykker. Så dermed var det igang med leting etter noen som kunne erstatte dem. Jeg fant mye fint, men... Alt var fjorårets sesong, og dermed utsolgt overalt. Smålig kjipt. Og så... fant jeg et par sko fra Iron fist, som i tillegg til å være generelt dritfete, i min mening fanger nøyaktig stemningen i bildet over.

Jeg ELSKER dem. Punked, uvanlige, gode å gå med, og med et litt barokt Marie Antoinette-preg med den gylne blonden og fløyelssløyfen. Awesome. Jeg skal riktignok innrømme at jeg har fjernet de rsa hodeskallene, det ble litt too much på den skoen syntes jeg, så de skal nok få nytt liv et annet sted.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar