fredag 23. september 2011

And thus they were two

(C) Stine Kiran

Det var en gang en vakker sommer i 2009. Det var sol, sommer, Sverige, musikk, regn, telt, øl og latter. Det var et evig vennskapsbånd som ble laget. Vi flettet sammen livshistorier, nåtid og forskjeller, og ble et sted på veien FFU; fire fantastiske/frika/fine/andretingpåtiF ungdommer.

Nå er det en i Australia, og den andre lander i Wales utpå ettermiddagen en gang. Så da er det bare meg og Sondre igjen. Jeg gruer meg som en gal til å være uten begge bestevenninnene mine. Jeg har mange andre gode venner, både nye og gamle, som er fantastiske å være  med. Men ingen kan erstatte Stine og Arja. Det blir et tomrom her nå. Tomrommet kom allerede i februar, men nå er det dobbelt så stort. Jeg savner dere begge to. Er rart å tenke på at vi kanskje aldri er alle fire i samme by igjen noenseinne.

FFU FTW FOREVER.

3 kommentarer:

  1. Slutt å være negativ, det er klar vi skal være alle fire sammen igjen en gang <3

    Jeg savner deg også!

    SvarSlett
  2. Jeg mente at alle fire BOR i samme by igjen :P Vi flytter jo herfra om et par år tross alt.

    SvarSlett